X
تبلیغات
رایتل

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

سوالات متداول در خرید دیجیتال ساینیج

سوالات متداول در خرید دیجیتال ساینیج

سوالات متداول در خرید دیجیتال ساینیج


1. منظور از دیجیتال ساینیج چیست؟
به بیان کلی هرجا که اطلاعاتی روی یک صفحه بزرگ برای بازدیدکنندگان وجود داشته باشد می‌توان آن را ساینیج نامید. بدین ترتیب دیجیتال ساینیج عبارت است از یک سیستم ترکیبی متشکل از سخت افزار ها و نرم افزار های تخصصی که امکان نمایش طیف گسترده ای از اطلاعات را با کاربری های متنوع در بستر شبکه فراهم می نماید.
2. استفاده از دیجیتال ساینیج چه مزایایی می تواند داشته باشد؟
زیرا توجهات را به تسخیر خودش در می آورد زمانیکه شما می خواهید:
- کاهش قابل توجه هزینه تبلیغات
- کاهش هزینه‌های جاری سازمان
- امکان نمایش انواع فایل‌های صوتی و تصویری بدون محدودیت
- نمایش اطلاعات Dynamic ( متحرک ) به صورت خودکار
- دسترسی به محتویات یک یا چند نمایشگر از راه دور
- ارسال محتوای قابل نمایش برای نمایشگر‌ها با حداقل پهنای باند
- امکان برپایی دیجیتال ساینیج Digital Signage به صورت Interactive برای پخش محتوای مورد نظر بینندگان
- نمایش اطلاعات مجزا روی نمایشگر‌های خاص
- نمایش اخبار، عکس، فیلم، موسیقی، صفحات اینترنتی و از این دست به صورت ترکیبی به روز رسانی محتویات یک یا چند نمایشگر به صورت کاملا خودکار
3. سیستمهای اطلاع رسانی یکپارچه در چه اماکنی کاربرد دارند؟
امروزه دیجیتال ساینیج جایگاه خودش را در تمام حوزه ها به خوبی پیدا کرده است:
- سازمان‌ها و شرکت‌ها برای اطلاع رسانی داخلی و خارجی
- فروشگاه‌ها (زنجیره‌ای، پوشاک، سوپر مارکت و ...)
- بانک‌ها
- نمایشگاه‌ها و موزه‌ها
- رستوران‌ها و مراکز تفریحی
- دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی
- پایانه های حمل و نقل (فرودگاه‌، مترو، اتوبوس و ...)
- سالن‌های انتظار (مکان‌هایی که به هردلیل مراجعین در انتظار هستند)
- مکانهای ورزشی (استادیوم، باشگاه‌ و ...)
- مکان‌های فضای باز( بزرگراه‌، خیابان، گذر‌گاه های ویژه عابر پیاده و ...)
4. میزان پیچیدگی در راه اندازی سامانه اطلاع رسانی یکپارچه به چه عواملی بستگی دارد؟
میزان پیچیدگی در اجرا و استفاده از دیجیتال ساینیج بستگی به موارد زیر دارد:
- چگونگی مدیریت، توزیع و بروز رسانی محتوا
- نوع محتوایی که می خواهید نمایش و اطلاع رسانی کنید
- مقیاسی که در نظر می گیرید با توجه به توسعه آینده کاری
- پراکندگی جغرافیایی سازمان و تعداد افراد و اماکنی که می خواهید اطلاع رسانی کنید
5. دیجیتال ساینیج امکان پخش و ارائه چه نوع محتویاتی را دارد؟
محتوا در دیجیتال ساینیج از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند از تعدادی اشکال و فرم های متفاوت باشد :
- متون ثابت
- متون متحرک(RSS)
- عکس
- گرافیک
- فایل فلش
- فایل ویدئو که از پیش ضبط شده
- پخش تصاویر زنده
6. چگونه یک محتوا (Content) را برای دیجیتال ساینیج آماده سازیم؟
همه این فرمها می تواند توسط شرکت های تبلیغاتی و یا اگر بودجه شما این اجازه را نمیدهد توسط خود شما تهیه و آماده گردد.

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق
تهران - خیابان سهروردی شمالی - خیابان قرقاول - پلاک 16 - طبقه دوم - واحد 5
خط ویژه : 42981-021
فکس : 88532151-021
ایمیل : Info@noavaran-eng.com
وب سایت : www.noavaran-eng.com
 

سوالات متداول در خرید دیجیتال ساینیج

سوالات متداول در خرید دیجیتال ساینیج


1. منظور از دیجیتال ساینیج چیست؟
به بیان کلی هرجا که اطلاعاتی روی یک صفحه بزرگ برای بازدیدکنندگان وجود داشته باشد می‌توان آن را ساینیج نامید. بدین ترتیب دیجیتال ساینیج عبارت است از یک سیستم ترکیبی متشکل از سخت افزار ها و نرم افزار های تخصصی که امکان نمایش طیف گسترده ای از اطلاعات را با کاربری های متنوع در بستر شبکه فراهم می نماید.
2. استفاده از دیجیتال ساینیج چه مزایایی می تواند داشته باشد؟
زیرا توجهات را به تسخیر خودش در می آورد زمانیکه شما می خواهید:
- کاهش قابل توجه هزینه تبلیغات
- کاهش هزینه‌های جاری سازمان
- امکان نمایش انواع فایل‌های صوتی و تصویری بدون محدودیت
- نمایش اطلاعات Dynamic ( متحرک ) به صورت خودکار
- دسترسی به محتویات یک یا چند نمایشگر از راه دور
- ارسال محتوای قابل نمایش برای نمایشگر‌ها با حداقل پهنای باند
- امکان برپایی دیجیتال ساینیج Digital Signage به صورت Interactive برای پخش محتوای مورد نظر بینندگان
- نمایش اطلاعات مجزا روی نمایشگر‌های خاص
- نمایش اخبار، عکس، فیلم، موسیقی، صفحات اینترنتی و از این دست به صورت ترکیبی به روز رسانی محتویات یک یا چند نمایشگر به صورت کاملا خودکار
3. سیستمهای اطلاع رسانی یکپارچه در چه اماکنی کاربرد دارند؟
امروزه دیجیتال ساینیج جایگاه خودش را در تمام حوزه ها به خوبی پیدا کرده است:
- سازمان‌ها و شرکت‌ها برای اطلاع رسانی داخلی و خارجی
- فروشگاه‌ها (زنجیره‌ای، پوشاک، سوپر مارکت و ...)
- بانک‌ها
- نمایشگاه‌ها و موزه‌ها
- رستوران‌ها و مراکز تفریحی
- دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی
- پایانه های حمل و نقل (فرودگاه‌، مترو، اتوبوس و ...)
- سالن‌های انتظار (مکان‌هایی که به هردلیل مراجعین در انتظار هستند)
- مکانهای ورزشی (استادیوم، باشگاه‌ و ...)
- مکان‌های فضای باز( بزرگراه‌، خیابان، گذر‌گاه های ویژه عابر پیاده و ...)
4. میزان پیچیدگی در راه اندازی سامانه اطلاع رسانی یکپارچه به چه عواملی بستگی دارد؟
میزان پیچیدگی در اجرا و استفاده از دیجیتال ساینیج بستگی به موارد زیر دارد:
- چگونگی مدیریت، توزیع و بروز رسانی محتوا
- نوع محتوایی که می خواهید نمایش و اطلاع رسانی کنید
- مقیاسی که در نظر می گیرید با توجه به توسعه آینده کاری
- پراکندگی جغرافیایی سازمان و تعداد افراد و اماکنی که می خواهید اطلاع رسانی کنید
5. دیجیتال ساینیج امکان پخش و ارائه چه نوع محتویاتی را دارد؟
محتوا در دیجیتال ساینیج از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند از تعدادی اشکال و فرم های متفاوت باشد :
- متون ثابت
- متون متحرک(RSS)
- عکس
- گرافیک
- فایل فلش
- فایل ویدئو که از پیش ضبط شده
- پخش تصاویر زنده
6. چگونه یک محتوا (Content) را برای دیجیتال ساینیج آماده سازیم؟
همه این فرمها می تواند توسط شرکت های تبلیغاتی و یا اگر بودجه شما این اجازه را نمیدهد توسط خود شما تهیه و آماده گردد.

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق
تهران - خیابان سهروردی شمالی - خیابان قرقاول - پلاک 16 - طبقه دوم - واحد 5
خط ویژه : 42981-021
فکس : 88532151-021
ایمیل : Info@noavaran-eng.com
وب سایت : www.noavaran-eng.com