شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

معرفی Navori Digital Signage

معرفی Navori Digital Signage

معرفی Navori Digital Signage


ساینیج Signage یا همان اطلاع رسانی بصری به معنای عرضه محتوا از طریق نشانه های تصویری است که جایگزین واژگان شده اند و پیام های بیش تری درمقایسه با نمادهای زبانی انتقال می دهند. با پیشرفت های صورت گرفته در حوزه فن آوری های ارتباطی، مفهوم دیگری با عنوان دیجیتال ساینیج Digital Signage یا "سامانه نمایش محتوای یکپارچه" وارد ادبیات روابط عمومی ها گردید و جای خودش را در میان ابزارهای ریز و درشت روابط عمومی الکترونیک به خوبی یافت. این سامانه توانسته با گردآوری بسیاری از ویژگی های فن آوری های ارتباطی، گام بلندی در تحقق روابط عمومی های نوین الکترونیک بر دارد.

به طور ویژه، استفاده از محتواهای گرافیکی و تصویری در پیام رسانی، تا حد زیادی توانسته اثرات بیش تری بر مخاطب داشته باشد. طبق پژوهش های انجام شده نیز، اطلاع رسانی گرافیکی و تصویری دارای قدرت بسیار زیادی است و بر اساس همین تحقیقات، مهم ترین اولویت روابط عمومی ها برای تولید و استفاده از محتوا، افزایش قدرت اطلاع رسانی با استفاده از جذابیت های بصری به شمار می آید.
بنابراین به نظر می رسد مسیر اطلاع رسانی سازمانی به گونه ای تغییر یافته که ناگزیر از بهره مندی از فن آوری های نوین اطلاع رسانی است؛ زیرا از یک سو به باید در زمانی کوتاه و فضایی محدود، حجم بالایی از اطلاعات را در اختیار مخاطبان قرار دهد و از سوی دیگر تنها با تکیه بر فن آوری ها است که این مهم تحقق می یابد.

بدین ترتیب دیجیتال ساینیج Digital Signageعبارت است از یک سیستم ترکیبی متشکل از سخت افزار ها و نرم افزار های تخصصی که امکان نمایش طیف گسترده ای از اطلاعات را با کاربری های متنوع در بستر شبکه فراهم می نماید.
امروزه فناوری دیجیتال ساینیج Digital Signage در جهان به عنوان ابزار بسیار نیرومند تبلیغاتی و اطلاع رسانی در اختیار بشر قرار گرفته است .
ساینیج یه قابلیت پخش انواع فرمت های تصویری ، صوتی ، ویدئویی ، متون روان و کانال های تلویزیونی دیجیتال را دارد.مدیر سیستم قادر خواهد بو اطلاعات مورد نظر خود را کنار هم بچیند

با پررنگ شدن اهمیت نقش اطلاع رسانی و ارائه آگاهی در رده سازمانی و شرکت ها و ... استفاده از این تکنولوزی بیش از گذشته ترغیب شده است.دیجیتال ساینیج نه تنها می تواند راهی موثر برای انتقال اطلاعات به پرسنل سازمان ها باشد بلکه با ارائه خدمات تصویری می تواند بازدیدکنندگان را مخاطب قرار دهد. این سیستم ترکیبی از فیلم و عکس و صفحات وب است که می تواند در رستوران ، لابی ، نمازخانه و یا سالن انتظار مورد استفاده قرار گیرد.

امروزه دیجیتال ساینیج جایگاه خودش را در تمام حوزه ها به خوبی پیدا کرده است:
- بانک و موسسات مالی(شعب بانک ها، صرافی ها و ...)
- ارتباطات شرکت ها(مراکز خدماتی، سالن اجتماعات و ...)
- روابط عمومی(اطلاعات توریستی، ایستگاه پلیس و ...)
- حمل و نقل(فرودگاهها، کشتی های مسافری و ...)
- نمایش پیام ها(اطلاعات وضع هوا، رزرو اتاق جلسه و ...)
- گردشگری و سیاحت(هتل ها، رستوران ها و ...)
- تابلوهای لمسی(موجودی کالا، مسیریاب و ...)
- تجارت(فروشگاه ها، مراکز خرید، بورس و ...)
- سرگرمی و تفریح(تئاتر، پیست اسکی، باشگاه ورزشی و ...)
- آموزش(دانشگاه ها، مدارس و ...)

** معرفی شرکت ناوری

شرکت ناوری(Navori) طراح و ارائه کننده سیستم نرم افزاری اطلاع رسانی یکپارچهNavori QL با بالاترین قابلیت اطمینان و استفاده آسان برای کاربر در صنعت دیجیتال ساینیج Digital Signage موجود است. شرکت Navori با 15 سال سابقه در ارائه راه کارهای مبتنی بر دیجیتال ساینیج Digital Signage، آخرین دستاوردهای روز دنیا در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات را ارائه می دهد ، این شرکت سوئیسی با طراحی و توسعه نرم افزار های تخصصی این فناوری امکانات بسیاری را برای برپایی و مدیریت صفحات نمایش پویا با کاربری آسان در اختیار کاربران قرار می دهد.
- استفاده از محصولات Navori در بیش از 90 کشور دنیا
- وجود حداقل یک نماینده رسمی در بیش از 65 کشور دنیا
- برپایی حدود 63000 پروژه موفق ساینیج Signage در دنیا
- یکی از مطرح ترین برندهای جهانی در حوزه ارائه راه حل های دیجیتال ساینیج Digital Signage
- پشتیبانی از هر نوع صفحه نمایش برای اطلاع رسانی سراسری، تبلیغات هوشمند ارتباطات سازمانی متمرکز و بوردهای عمومی

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق
تهران - خیابان سهروردی شمالی - خیابان قرقاول - پلاک 16 - طبقه دوم - واحد 5
خط ویژه : 42981-021
فکس : 88532151-021
ایمیل : Info@noavaran-eng.com
وب سایت : www.noavaran-eng.com
 

معرفی Navori Digital Signage

معرفی Navori Digital Signage


ساینیج Signage یا همان اطلاع رسانی بصری به معنای عرضه محتوا از طریق نشانه های تصویری است که جایگزین واژگان شده اند و پیام های بیش تری درمقایسه با نمادهای زبانی انتقال می دهند. با پیشرفت های صورت گرفته در حوزه فن آوری های ارتباطی، مفهوم دیگری با عنوان دیجیتال ساینیج Digital Signage یا "سامانه نمایش محتوای یکپارچه" وارد ادبیات روابط عمومی ها گردید و جای خودش را در میان ابزارهای ریز و درشت روابط عمومی الکترونیک به خوبی یافت. این سامانه توانسته با گردآوری بسیاری از ویژگی های فن آوری های ارتباطی، گام بلندی در تحقق روابط عمومی های نوین الکترونیک بر دارد.

به طور ویژه، استفاده از محتواهای گرافیکی و تصویری در پیام رسانی، تا حد زیادی توانسته اثرات بیش تری بر مخاطب داشته باشد. طبق پژوهش های انجام شده نیز، اطلاع رسانی گرافیکی و تصویری دارای قدرت بسیار زیادی است و بر اساس همین تحقیقات، مهم ترین اولویت روابط عمومی ها برای تولید و استفاده از محتوا، افزایش قدرت اطلاع رسانی با استفاده از جذابیت های بصری به شمار می آید.
بنابراین به نظر می رسد مسیر اطلاع رسانی سازمانی به گونه ای تغییر یافته که ناگزیر از بهره مندی از فن آوری های نوین اطلاع رسانی است؛ زیرا از یک سو به باید در زمانی کوتاه و فضایی محدود، حجم بالایی از اطلاعات را در اختیار مخاطبان قرار دهد و از سوی دیگر تنها با تکیه بر فن آوری ها است که این مهم تحقق می یابد.

بدین ترتیب دیجیتال ساینیج Digital Signageعبارت است از یک سیستم ترکیبی متشکل از سخت افزار ها و نرم افزار های تخصصی که امکان نمایش طیف گسترده ای از اطلاعات را با کاربری های متنوع در بستر شبکه فراهم می نماید.
امروزه فناوری دیجیتال ساینیج Digital Signage در جهان به عنوان ابزار بسیار نیرومند تبلیغاتی و اطلاع رسانی در اختیار بشر قرار گرفته است .
ساینیج یه قابلیت پخش انواع فرمت های تصویری ، صوتی ، ویدئویی ، متون روان و کانال های تلویزیونی دیجیتال را دارد.مدیر سیستم قادر خواهد بو اطلاعات مورد نظر خود را کنار هم بچیند

با پررنگ شدن اهمیت نقش اطلاع رسانی و ارائه آگاهی در رده سازمانی و شرکت ها و ... استفاده از این تکنولوزی بیش از گذشته ترغیب شده است.دیجیتال ساینیج نه تنها می تواند راهی موثر برای انتقال اطلاعات به پرسنل سازمان ها باشد بلکه با ارائه خدمات تصویری می تواند بازدیدکنندگان را مخاطب قرار دهد. این سیستم ترکیبی از فیلم و عکس و صفحات وب است که می تواند در رستوران ، لابی ، نمازخانه و یا سالن انتظار مورد استفاده قرار گیرد.

امروزه دیجیتال ساینیج جایگاه خودش را در تمام حوزه ها به خوبی پیدا کرده است:
- بانک و موسسات مالی(شعب بانک ها، صرافی ها و ...)
- ارتباطات شرکت ها(مراکز خدماتی، سالن اجتماعات و ...)
- روابط عمومی(اطلاعات توریستی، ایستگاه پلیس و ...)
- حمل و نقل(فرودگاهها، کشتی های مسافری و ...)
- نمایش پیام ها(اطلاعات وضع هوا، رزرو اتاق جلسه و ...)
- گردشگری و سیاحت(هتل ها، رستوران ها و ...)
- تابلوهای لمسی(موجودی کالا، مسیریاب و ...)
- تجارت(فروشگاه ها، مراکز خرید، بورس و ...)
- سرگرمی و تفریح(تئاتر، پیست اسکی، باشگاه ورزشی و ...)
- آموزش(دانشگاه ها، مدارس و ...)

** معرفی شرکت ناوری

شرکت ناوری(Navori) طراح و ارائه کننده سیستم نرم افزاری اطلاع رسانی یکپارچهNavori QL با بالاترین قابلیت اطمینان و استفاده آسان برای کاربر در صنعت دیجیتال ساینیج Digital Signage موجود است. شرکت Navori با 15 سال سابقه در ارائه راه کارهای مبتنی بر دیجیتال ساینیج Digital Signage، آخرین دستاوردهای روز دنیا در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات را ارائه می دهد ، این شرکت سوئیسی با طراحی و توسعه نرم افزار های تخصصی این فناوری امکانات بسیاری را برای برپایی و مدیریت صفحات نمایش پویا با کاربری آسان در اختیار کاربران قرار می دهد.
- استفاده از محصولات Navori در بیش از 90 کشور دنیا
- وجود حداقل یک نماینده رسمی در بیش از 65 کشور دنیا
- برپایی حدود 63000 پروژه موفق ساینیج Signage در دنیا
- یکی از مطرح ترین برندهای جهانی در حوزه ارائه راه حل های دیجیتال ساینیج Digital Signage
- پشتیبانی از هر نوع صفحه نمایش برای اطلاع رسانی سراسری، تبلیغات هوشمند ارتباطات سازمانی متمرکز و بوردهای عمومی

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق
تهران - خیابان سهروردی شمالی - خیابان قرقاول - پلاک 16 - طبقه دوم - واحد 5
خط ویژه : 42981-021
فکس : 88532151-021
ایمیل : Info@noavaran-eng.com
وب سایت : www.noavaran-eng.com